Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin =)


Assamualaikum para bloggie2 sekalian .. salam syawal !~ hehe .. ramadhan telah berlalu meninggalkan kita .. kini syawal hadir mengindahkan hari2 kita .. hehe .. selamat hari raya aidilfitri kepada sahabat n family ku tercinta .. hehe tahun ne sambut raya sekali lagi kat labuan .. hehe nenek kata mok raya kat miri then my mami pulak ajak raya kat brunei .. kehx3 .. pa mcm ineh ? last2 suma decide jom ! jom ! jom ! raya kat labuan saja laaaaaa...hahaaha ..raya pertama seperti besa .. malam raya sampai pagi .. aku tlg2 la jugak sedia2 bahan untuk hidangan pagi raya .. tututtt jam 2 aku tido then jam 5 dah bangun.. xckop tido btol .. haha ..then pagi raya.. tunggu family datang umah .. yang first dtg paklong ngan his wife .. then dtg family acai .. hehe .aku ada take pic with him .. yala kan.. dia dah mok pg unimas kelak .. tinggal mek alone here.. sampei hati tinggal ku sorg2 dah cuzzy ... teda gik cuzzy yg aku rapat kat labuan.. waaaaa ='{ sedih.. so aku pun ambik gmbr ngan nya .. huhu ok lupakan kesdihan itu.. haha LOL ! time dia kat rumah mcm2 kami ceta.. sampai la family fasya plak dtg .. erm .. dorg mcm besa.. diam2 jak .. huhu maaf la bukan pa .. aku xbesa ngan dorg.. em tapi ada la jugak mamanya jak ceta2.. hehe family dorg agak serius so mcm xbleh masok ngan aku yg suka huhahuha mcm cuzzy ku c acai tuh. . haha kitaorg kan happy go lucky.. XD .. then lepas suma pulang aku pun tunggu uncle aku lagi dua orang blm dtg . huhu but xsempat tunggu dorg coz lama sgt  .. dah kena ajak pg beraya kat rumah maream .. hehe lepas tuh p rumah mija then rumah safiq .. hehehe .. kepada sahabat2 aku sekalian .. sowe bukan xnak ajak pg rumah semalam .. sebab aku xready lagi .. nak jugak masak untuk korg kan. hehe .. nt la korg datang ya .. confirm aku ajak ..=) hehe. . apa2 pun.. Selamat Hari Raya yaaa.. Maaf zahir batin kepada semua sahabat bloggie yang disayangiiii ...n selamat hari kemerdekaan jugaakkk =)

0 comments:

CopyRight 2011♥ Me Myself My Life Story ♥