saya happy ~! alhamdulillah ..Thank u Allah ~!


 assalamualaikum !~ salam ramadhan wahai bloggie2 sekalian ... hehehe harini masuk hari ke-14 kita berpuasa .. alhamdulillah masih full lagi posa i .. hahaha .. nak share ckit memandangkan dah lama saya tidak meng-updated blog yang telah berhabuk ini .. haha (skema) -.-'' .tadi pagi .. saya rasa kesedihan saya telah bertukar menjadi sebuah kegembiraan .. mungkin petunjuk dari Allah kot .. kalau betul alhamdulillah sgt3... fuihhh !~ sukar untuk diungkap rasa gembira tuhhh ..hanya Allah sahaja yang tahu .. mungkin Allah dengar doa-doa aku kot ..amin ~ hehe .. lgpun orang kata , doa orang berpuasa makbul !~ orang kata  la ,bukan aku !~ keh keh keh ~! hurmm , xbleh la nak bgtau dgn lebih dalam lagi kan? hehehe hya org2 tertentu sahaja yg blh tau sedalam-dalamnya .. hehehehe ... just wanna say that "I'M HAPPY"


p/s :: i'll find and wait for u my happiness ~! hehehe ^^

0 comments:

CopyRight 2011♥ Me Myself My Life Story ♥