My Soulmate My Besties ~

Assalamualaikum semuaaaaaaa ~ hehehe dah makan? belum ! sama laaaahhhh ~ nanti kita makan sama-sama k? hahahaha *aduih nanti tracy kata ku ckp sorg2 lagi haha* ~ okok memandangkan aku dah off dunia fb untuk smentara so kemungkinan aku akan sntiasa update blog neh.. hehe as tittle kat atas neh kan ... so ,nak crta pasal soulmate aka my besties ! Dalam tahun 2011 ,mksud aku masa aku form 6 neh *ayat berterabur* 
byk insan2 yang istimewa yg aku kenal .. sebab apa aku kata istimewa sb dorg la yg warnakan hidup aku , masa aku happy atau masa aku sedih dorg akan ada kat sisi aku ~ hehehe so , here aku akn kenalkan sorg demi sorg okay? haha      

okay .. this is makcik ijaaaa ~ haha .. aku knal dia dah lama~ since form1 .. tapi tym tuh blm rapat gk .. sb yea , aku kn masih xbesa ngan environment kat skola tuh .. hehe .. kami mula rapat since form 4 until now .. she's the one yg salu warnakan hidup aku , ngeee..makcik ! thank u coz always be with me ,and always share anything with me even sometime we got misunderstood oso kan? but we still stick together until now..  hehe .. she is my best sista ! aku dah anggap dia mcm my own sis ! kan makcik !rindu mau pukul kau  hehe cik, dun be sad , anything happen ,i will always here for u , dun be sad of those thing that make u down..with Allah will u will get ur true love someday .. i will always pray for u ..wish we will always be sista sehingga ke jannah ~ InsyaAllah =) love u makcik ..

hey cutieeeee ~ peace ! wawawa .. this cute ah moi .. is my best best best sista yg sangat funny n salu t'connect ngan aku sma mcm makcik ija aku jgak .. hahaha nama dia tracy aka ling lao shi .. hahaha tapi yg aku pelik , napa or lain kata dia garang .. wawawa ..dia garang? meh aku smackdown kasi dia ndak garang .. ahhaa..sista ! thank u coz always be my good listener .ngeee . "kau tau aku tau ,aku tau kau tau"  let everything happen .. mcm kau salu ckp , ayat2 kau salu buat aku kuat n hilang sedih , honestly kau buat aku lebih matang pasal "love" hahaha. kan lao shi ? :p if u miss "him" just text me ..kta share2 aaaa,mcm ndak besa .. hehe , gonna miss u sista ! hmmm .rindu lah aku mau pukul kau hahaha. lapppiiuuu sis ~ wish we will always be sista forever ! ceh ! over aku ! ahaha =D

This mama yg kat sebelah aku nehh ,is ain cuhada.. oppss. haha .. ain suhada mohd nor nak upload gmbar dia sorg but line x m'izinkan huhu sokay ! ngeeee..baru kenal dia tahun lepas but mula rapat dgn dia tahun ne , hehe .. first knl dia ,erkkkk ,mcm familiar jak ngan perangai dia , pergghh rupanya , mcm cuzzy k'sygan ku , muszaimi ,*sejak bila aku panggil di nama penuh ne* haha yeap ,honest , perangai dia mmg sama ..SANGAT ! haha kawan ngan ain best sgt , sb dia garang .. napa aku suka dia garang? sebab dia salu marah aku bila perangai aku mcm budak2 .. haha , yeap ,aku mmg mcm budak2 , but tgh dalam proses  untuk jd matang now , okay ain .. haha thank u sb salu bg nasihat aku pasal .. hurmm , kau tau jgak apa .. hahaha shhhhh ! ;p harap our friendship kekal slamanya ain ~ pasti akan rindu kau !!!! haha lobe u .. muah2 .hahaha 

si kecik molek ne yg kat sblah aku ne.. nama dia fracia winner anak billy ~ perempuan iban yg pertama aku kenal ...dia sgt cantik kn?? keke .. nak upload jgak gmbr dia solo2 but line ne jelez plak mlm ne hehe dialah primadona kami .. haha ..walaupun kecik2 gne , tapi kecik2 cili padi tau , nampak sweeeetttt jer ,tapi kalau dia marah !! pergghhh ! seram babe .. hahaha .. tapi dia tetap sista yg baik ,salu kongsi crta ngan kami , n yg paling aku akn rindu nanti , pukulan berapi kau yg be'jaya m'newaskan pukulan ku .. ahaha . ayat punya laaa.. so ,ayat akhir untuk anda cik fracia .. UEH MAWA NEMU!!!! =)

~ I'll keep u all in my heart forever ~
p/s : abaikan muka aku yg bidak ! haha .. t'lebih excited mau b'gmbr gtuh la jdnyaaaa.. hahaha =D

0 comments:

CopyRight 2011♥ Me Myself My Life Story ♥