Lets Fate Decide ♥


asalamualaikum my dear bloggie ... hey u all .. how are you ???? hehehe .. harap2 u all sihat yer ... kehx3 .. hurmm pasal entry aku kali ne .. aku just nak story mory with u all pasal my love story .. seh !! hahaha ...nothing special .. aku dah buat keputusan untuk berserah kepada takdir tentang jodoh aku ! hehe .. nothing to worry about jodoh kannnn? lagipun , i still muda tauuu .. aku blm puas lagi jelajah dunia neee .. kalo boleh aku nak pergi jelajah seluruh dunia ciptaan Allah ne baru la aku akan bersedia untuk cari My "Mr Right"


ehehe org kat sebelah blog neeeee ermm .. dia mungkin jodoh aku but aku takkan berharap laaaa .. haha .. coz aku nak cari orang yg boleh bahagiakan aku dan sayang aku sepenuh hati dan sepanjang hayat hidup aku dan terima aku seadanya .. sekarang aku just nak fokus untuk exam aku dulu .. me are now "in a relationship with STPM" wakakaka ... its true la .. hati aku skg untuk dia dulu .. coz ini yang tentukan my life ,,kn? hehe. . reminder fo myself "Allah telah tentukan yang terbaik untuk kita , hadapi semuanya dengan tenang ,dan sentiasa dekatkan dirimu dengan-Nya sesungguhnya cintai la "Dia" kerana "Dia" lebih menyayangimu fazlinda !!! hehe ... =)


0 comments:

CopyRight 2011♥ Me Myself My Life Story ♥